Bestellen en bezorgen
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
De levertijd wordt bij ieder onderdeel aangegeven. Wanneer het product op voorraad is en vóór 14.30 uur besteld, gaan we meteen aan de slag met het inpakken van uw order en zal deze doorgaans dezelfde dag verstuurd worden. Staat er bij het product een andere levertijd bijv. “1-2 dagen levertijd” of “2-5 dagen levertijd”, houd er dan rekening mee dat dit de gemiddelde tijd is voordat we uw order versturen.
Kan ik mijn pakket ook volgen?
Nadat we uw order hebben ingepakt, krijgt u een mail dat uw pakket is verzonden. Hierin staat ook het tracking nummer van de betreffende koeriersdienst waarmee u zelf het pakket kunt volgen. Let op: soms kan deze in de SPAM box terecht komen.
Door welk vervoersbedrijf wordt mijn pakket bezorgd?
Wij werken met verschillende vervoersbedrijven. Meestal worden onze pakketten met een standaard zending met DPD verstuurd. Daarnaast versturen wij met DHL, FedEx, PostNL en UPS. Met welke vervoerder wij uw bestelling hebben verzonden, vindt u terug in de mail dat uw order is verzonden.
Het pakket wordt afgeleverd maar ik ben niet thuis. Wat nu?
Van de vervoerder (DPD / DHL / PostNL) krijgt u een mail over de verzending en het tijdstip van de aflevering. Kijk in deze mail naar de mogelijkheden voor een neerzettoestemming, levering bij de buren of aflevering bij een servicepunt. Wanneer uw pakket bij een servicepunt is afgeleverd, dan krijgt u een e-mail van de vervoerder, waarin staat vermeld bij wel servicepunt uw pakket is bezorgd. Met deze mogelijkheden hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!
Kan ik mijn order ook afhalen?
Dit kan, echter uitsluitend op afspraak! U hoort dan van ons wanneer uw order klaarstaat. Ons adres is:
Pluggematen 1, 8331 TV Steenwijk.
Pluggematen 1, 8331 TV Steenwijk.